Home » Vi er Tønder Frikirke  » Tag dine børn med i børnekirke

Børnekirke

Børnekirke i Tønder Frikirke

Tag dine børn med til børnekirke

Tønder Frikirke er kirke med øje for børn og børnefamilier. Børnekirken er kirke i børnehøjde med en god atmosfære med tryghed og tillid, hvor den kristne tro bliver formidlet til alle fem sanser på en måde, der passer til barnets alder.

Hvad laver vi i børnekirken?

I børnekirken bliver der sunget, leget og fortalt historier. Historierne er de klassiske og fantastiske historier om Moses, David og Goliat, Jonas og Jesus. Vi taler om, at Gud elsker alle og, at vi har et spændende liv foran os.

Børnekirken er for alle børn i alderen 3 – 12 år og er niveau opdelt i 2 grupper, en for de små (3 – 6 år) og en for dem, der er mellem 6 – 12 år.

I den yngste gruppe tegner og maler vi og laver mange andre kreative ting, som børnene kan tage med hjem.

Der kan forekomme servering af frugt og saft i børnekirken

Du er som forældre altid velkommen til at deltage i børnekirken.