Home » Vi er Tønder Frikirke  » Kom til Gudstjeneste på søndag

Kom til gudstjeneste i Tønder Frikirke

Gudstjenesterne er vores helt store kirkefællesskab. Her mødes vi for at lytte til prædikener, synge og bede sammen, og det er også her, at vi har nadver og hvor der altid er mulighed for at du kan blive bedt for.

Gudstjeneste

En gudstjeneste i Tønder Frikirke er altid masser af liv og fællesskab, både med hinanden og med Gud. Vores gudstjenester er åbne, uformelle i sin form, og altid med indslag i form af bl.a. sang og musik, og en prædiken der handler om liv og udfordringer og de muligheder som møder os i hverdagen.

Under gudstjenesterne er der børnekirke for alle børn mellem 3 og 12 år.

Hvornår afholder vi vores gudstjeneste

Gudstjenesterne afholdes som hovedregel søndage fra 10:30 til kl. ca. 12, men den præcise information findes i kalenderen på forsiden af hjemmesiden.

Dørene åbnes kl. 10.00 og her vil du blive modtaget af vores venlige mødeværter, som  vil byde dig velkommen, svare på spørgsmål og i det hele taget hjælpe dig med at finde dig til rette.

Efter gudstjenesten er der altid mulighed for fællesskab og hygge i cafeområdet, hvor der vil være en lettere servering som boller, kage, the og kaffe. Til børnene vil der være vand og saftevand de kan drikke til samme beværtning som de voksne.

Se kirkens aktivitetskalender for mere information.

Der er gudstjeneste hver søndag kl. 10.30 – 12.00

Dørene åbnes kl. 10.00 og her vil du blive modtaget af vores venlige mødeværter, som også vil kunne svare på spørgsmål og ikke mindst byde på en kop kaffe/the/vand inden gudstjenesten starter.

Efter gudstjenesten er der altid mulighed for fællesskab i vores caféområde, hvor der også vil være en let frokostservering med kaffe/the/saft/vand for alle.

Se kirkens aktivitetskalender for mere information.

Aktivets Kalender Tønder Frikirke