Home » Ny i kirken

Ny i kirken

Fællesskab på tværs

Har du lyst til at blive en del af et fællesskab på tværs af alder, kultur, etnicitet, uddannelse, arbejde og interesser. I kirken har du mulighed for at møde mange forskellige mennesker til gudstjeneste om søndagen og til andre arrangementer i løbet af ugen.

Ny i Kirken

Gudstjeneste

Er du ny i kirken eller overvejer du at besøge os, er gudstjenesten søndag formiddag en god mulighed. Vores gudstjenester foregår på et nutidigt og forståeligt sprog, og bærer tydelig præg af, at vi har en afslappet omgangsform og en på mange måder uhøjtidelig måde at mødes på.

SuperSøndag

– første søndag i måneden

Det er et brag af en gudstjeneste – og den henvender sig til alle generationer. Du vil føle dig hjemme uanset, om du er vant til at komme i kirke eller ej. Der serveres spaghetti med kødsovs efter gudstjenesten.

Graphic1

Børne & ungearbejde

Tønder Frikirke er kirke med øje for børn og børnefamilier. Vi ønsker at give børnene en god oplevelse hver søndag – kirken er for hele familien. Undervisningen er niveau opdelt i 2 grupper, en for de små (3 – 6 år) og en for dem, der er mellem 6 – 12 år.

Connect er Tønder Frikirkes Ungdomsarbejde

Connect er ungdomskirke for teenagere og unge i Tønder og omegn, og er du mellem 13 og 21 så er Connect ganske enkelt stedet for dig! Vi mødes hver fredag kl. 19.30 – 22.00.

Følg os på Facebook for opdateringer og info

Aktive Seniorer

For dig, som er gået på pension eller er efterlønner og har lyst til fællesskab. Aktive seniorer mødes for sammen at bede og læse i bibelen. Vi slutter samlingen af med frokost og kaffe.

Nørkle klubben

For dig, som har lyst til at nørkle (strikke, hækle, sy), har vi nørkleklub en gang om måneden.

Sprog Café

- vil du blive bedre til dansk ?

Vil du blive bedre til at tale og skrive dansk, så er sprogcaféen lige noget for dig. Om du har meget eller lidt erfaring med dansk spiller ingen rolle.

Der er sprogcafé hver mandag.