Tønder Frikirke

Home » Formål

Tønder Frikirkes formål

Formålet

Vi vil gerne dele de gode nyheder om Jesus, at han er Guds søn, og at hans død og opstandelse giver alle mennesker mulighed for en ny start - et nyt liv.

Vi er et fællesskab for alle efterfølgere af Jesus, uanset baggrund og erfaring.

I Tønder Frikirke udforsker vi dette liv sammen i gudstjenester, fællesskaber medvandring og vejledning, hvor troen får et konkret udtryk i vores liv. Vi vil gerne invitere efterfølgere af Jesus til at være en del af vores fællesskab – uanset om du har vandret længe eller kort tid med ham.

Du kan sammen med os være med til at tage ansvar for at troen deles, og at vi sammen formes af den. Du er velkommen til at være med – og bære med!​

Nye regler er gældende, når du kommer til Frikirkenets hjemmeside. De regler skal du godkende der, særskilt fra vores regler på Tønder Frikirkes hjemmeside.

Nye regler er gældende, når du kommer til Mosaiks hjemmeside. De regler skal du godkende der, særskilt fra vores regler på Tønder Frikirkes hjemmeside.

Nye regler er gældende, når du kommer til Facebooks webservice. De regler skal du godkende der, særskilt fra vores regler på Tønder Frikirkes hjemmeside.