Home » Podcast

Find en tidligere prædiken her

Vælg på listen over tilgængelige podcasts, for at lytte til dem direkte her fra siden, eller downloade den til din enhed for at lytte offline, på et senere tidspunkt.

Lyt blandt de tilgængelige podcast her på siden

Seneste podcast fra Tønder Frikirke

Podcast fra Tønder Frikirke
Hør med på

Du vil altid finde det nyeste podcast feed fra Tønder Frikirke her på siden. Ønsker du at få en notifikation, når der er et nyt feed, kan du prøve en af nedenstående metoder.

Abonner på Podcast

Få en mail ved ny udgivelse

Spar besværet med at holde øje med hvornår der kommer en ny udgivelse og modtag en mail med link til optagelsen på hjemmesiden, hver gang der lægges en ny podcast ud.

Angiv din email adresse:

Brug RSS Reader

Forkyndelse fra Tønder Frikirke

Brug din egne foretrukne RSS Reader til at administrerer vores feeds

Brug dette feed for at tilføje vores udgivelser i din RSS Reader: http://feeds.feedburner.com/ForkyndelseTnderFrikirke

Vær klar over at

Din mailadresse lagres i en database ved tjenesten Feedburner, som står for udgivelsen af vores podcasts. Din mailadresse bruges ikke til andet end at sende dig en notifikation, når der er nyt, og deles ikke med nogle andre. Hvis du afmelder dig listen, (via link i notifikationsmail) bliver du slettet med alle data, ikke deaktiveret. Du vil altid kunne tilmelde dig tjenesten igen. Vælger du at abonnere på RSS Feed til din foretrukne RSS læser styrer du helt selv, hvornår du ikke længere ønsker at modtage noget fra os.