Doner et beløb til Nordisk Medie Mission

I forbindelse med besøget af Nordisk Medie Mission i Tønder Frikirke er der mulighed for at donere et beløb til deres arbejde. Dette kan gøres via Mobilepay nr her fra siden, via Mobilepay under mødet lørdag d. 23 april 2022, eller ved at give et kontant beløb ved indsamlingen d. 23.

Donation foretages ved at sende et beløb til:

41 538 – TønderFrikirke
Mrk: NMM

Hele det indsamlede beløb sendes til Nordisk Medie Mission som har brug for donationer til at holde arbejdet kørende.

Støt direkte via

Forskellige muligheder på Nordisk Medie Missions egen hjemmeside: https://nordiskmediemission.com/  Hvor det også er muligt at tilmelde sig deres nyhedsbrev. Følg dem på Facebook.